Wednesday, October 22, 2008

Doa Selamat...

Hari nie ada majlis doa selamat di jabatan ku. Aku cuba sentiasa mengingati diriku dalam setiap rezeki yang ALLAH bagi pada ku ada bahagian orang lain. Contohnya, dalam setiap bulan pendapatan seseorang... ALLAH telah tentukan ada bahagian perlu dibahagi pada penjual di pasar, supermarket, penjual di gerai / restoran.

Oleh itu, duit kita hanya lah simpanan kita di setiap akhir bulan apabila ada yang tinggal dan tidak digunakan lagi bilamana tiba pula gaji yang baru. Aku juga ingin meraikan bersama-sama dengan staff aku, dimana supaya aku sentiasa beringat-ingat siapalah kita kalau bukan kerana anak buah kita yang bekerja.

Aku dimaklumkan makan nasi putih, ayam goreng, sayur goreng, ikan kering, air oren, tembikai. oklah sesekali kena makan makanan kampung pulak. hehehe...

Moga ALLAH terus memudahkan rezeki aku di sini.

No comments: