Tuesday, February 17, 2009

Lama menghilang...

Saya terlalu sibuk dengan beberapa perkara yang perlu dibereskan. Sincerely, saya tidak bersedia untuk menghadapi temuduga /interview sebagai PTD. Ia akan berlangsung pada 24hb Februari ini di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Johor.

Malam tadi mesyuarat NC dan rektor IPTA bersama Ketua Setiausaha Negara, usher buat kali kedua...

Lepas tu, sempat pulak Penolong-Penolong Pendaftar USIM ini ajak penulsi berkaraoke.... Layan blues... hehehe

kami cuba menerap budaya jepun. hahaha

Sangat menegerikan dan buku Malaysia kita pinjaman sorang kawan di KPT sangat tidak mengujakan untuk saya membacanya.

Dua hari sudah pula, permohonan saya menyambung pelajaran (master) oleh amjikan telah ditolak atas alasan saya kontrak dan baru...

Langsung tidak berkaitan. Bayangkan kelas saya hanya bermula jam 6petang dan akan berakhir pada jam 9malam. Yuran pengajian saya ditanggung diri sendiri dan tidak melibatkan majikan saya. Itu pun saya tak faham dengan apa yang mereka cuba bangkitkan.

Pening....

Malas ingin memikirkan perkara yang remeh kerana ada banyak perkara penting yang harus ku fikir selepas ini....

No comments: